משלוח חינם לנקודת חלוקה בקניה מעל 150 שקלים

סיכום חו״ל 1: טיסה עם ילד אלרגי

פורסם ע"י Allie Kashkash בתאריך

אנחנו לא חדשים בתחום טיסות עם האלרגי שלנו (בוטנים ואגוזים). זו כבר פעם הרביעית שטסנו איתו לארה״ב מאז גילוי האלרגיה. אנחנו תמיד טסים עם EL AL אל על והיו לנו חוויות מאוד טובות עד היום.
בעת ההזמנה אני מודיעה על האלרגיה לאל על. הפעם נענתי בתשובה ״אין לנו כל כך מה לעשות עם המידע הזה״ שזה היה קצת מבאס אבל ביקשתי שירשמו על הכרטיס שנדב סובל מאלרגיה מסכנת חיים.
לקראת הטיסה ארגנתי כל מה שהייתי צריכה למטוס: אוכל (נדב לא אוכל שום דבר וכלום על המטוס שלא אני הבאתי מהבית), תרופות (4 מזרקים, פניסטיל וכו׳), מגבונים כדי לנקות את כל האזור ועוד דברים שלא קשורים לאלרגיה.
לפני הטיסה נדב אכל בבית, אני לא נותנת לו לקנות כלום בשדה תעופה כדי לא לקחת סיכון לפני העליה למטוס.
עלינו בין הראשונים למטוס (בגלל שיש לנו ילדים קטנים אבל אפילו אם אין לכם תוכלו לבקש בגלל האלרגיה). בזמן שבעלי סידר את התיקים אני ניקיתי את כל האזור עם מגבונים (הכל! שולחן האוכל, חגורה, מסך טלוויזיה, שלט וכו׳).
התיישבנו וניגשתי לדיילת הקרובה כדי להזכיר לגבי האלרגיה. היא אמרה לי תודה ושתודיע למנהל השירות. כשכל הנוסעים עלו למטוס, פניתי לאלו שישבו לפנינו ומאורחינו בבקשה שלא יצרכו מוצרי מזון שמכילים בוטנים או אגוזים. כולם שיתפו פעולה ואפילו שאלו שאלות לוודא שמה שהם הביאו בסדר. שמחתי. אחרי שהמראנו אמרתי לבעלי ״שכחתי כמה שזה מלחיץ״. זה באמת מלחיץ אבל חשוב לשדר רוגע מול הילדים.
בדרך חזרה לארץ עליתי על המטוס ושוב ניגשתי לדיילת. הפעם ביקשתי שיכריזו על האלרגיה. היא אמרה שתבקש ובאמת אחרי כמה דקות הכריזו שיש נוסע שסובל מאלרגיה מסכנת חיים וביקשו להימנע במהלך הטיסה מצריכת מוצרים שמכילים את האלרגנים. בעלי כבר דיבר עם הנוסעים סביבנו והם פנו שוב עם שאלות לוודא שמה שהם אוכלים בסדר (למשל, מישהו שהביא עמו חטיף שקדים ביקש לדעת האם זה בסדר).
הטיסה עברה בשופי ושעתיים לפני הנחיתה הגישו ארוחת בוקר שכללה גם גראנולה שהכיל אגוזי פקאן. נדב אלרגי לפקאנים! הגישו לי (זה היה בשקית קטנה ומיד החזרתי לדיילת כי כמובן שלא רציתי את זה לידי, לא הספקתי לצלם את החבילה). נלחצתי אבל ידעתי שכבר אין מה לעשות, זה כבר הוגש למאות נוסעים. ניסיתי לשמור על קור רוח, נתתי לנדב לראות טלווזיה ולא להסתובב במטוס באותו הזמן.
כל כך שמחתי שהתחשבו והכריזו באותה טיסה ומבאס מאוד שחילקו פקאנים עם המידע שיש ילד אלרגי על המטוס.
לקח: בפעם הבאה אתקשר בסמוך למועד הטיסה ואבקש לברר איזה אוכל יוגש, ואבקש התאמות במידת הצורך.
הטיול היה מצויין ובקרוב אספר קצת על ההתרשמות שלי לגבי האופן שבו בתי ממכר מזון ומסעדות בארה"ב מתייחסים לאלרגיה למזון. בסוף הכל יעלה גם לבלוג באתר.
שתפו בטיפים שלכם לטיסה מוצלחת עם ילד אלרגי.

שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.